پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150633
مهندسان و تحصيل کردگان جامعه ما، در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب و استکبار جهاني اند
تاریخ انتشار : 1393/12/07 09:24:26
نمایش : 1398
سعيدي گفت: وظيفه همه تحصيل کردگان و مهندسين عزيز اين است که با بصيرت افزايي و شناخت زمان و نيازهاي جامعه، ضمن روشنگري، با شناخت نيازهاي صنعتي جامعه و با سخت کوشي، حربه تحريم را از دست دشمنان انقلاب خارج و آنان را از طمع تحريم صنعتي کشور نااميد کنيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ سعيدي معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در همايش گراميداشت روز مهندسي و بسيج مهندسين چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مهندسين و تحصيل کردگان جامعه ما در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب و استکبار جهاني اند.

وي گفت: امروز عمق استراتژيک آمريکا در منطقه ما، توسعه پروژه نيل تا فرات صهيونيسم و تسلط بر منابع انرژي منطقه مهم خاورميانه است.

سعيدي ادامه داد: در اين سوي خط مبارزه نيز ما ۳ عمق استراتژيک داريم. اولين عمق استراتژيک ما به عنوان مناديان اسلام ناب محمدي، هر مکاني است که مسلمانان در آن حضور دارند. در اين عمق، ما ضمن معرفي اسلام ناب به جاي اسلام داعشي و طالباني و اسلام آمريکايي، جهانيان را با ايدئولوژي صحيح اسلام آشنا و از نفرت پراکني و سياه نمايي که امروز عليه مسلمانان مي شود، جلوگيري مي کنيم و هر روز بر جمعيت مشتاق اسلام ناب محمدي مي افزاييم.

سعيدي ابراز داشت: دومين عمق استراتژيک ما کشورهاي آمريکاي لاتين است که زماني بعنوان حيات خلوت آمريکا محسوب مي شد اما امروز با اقداماتي که جمهوري اسلامي در آنجا انجام داده است، اين کشورها به حاميان ما و مخالفان سرسخت امريکا و امپرياليسم مبدل شده اند.

سرهنگ سعيدي سومين عمق استراتژيک جمهوري اسلامي ايران را کشورهاي حوزه مديترانه برشمرد و گفت: امروز بيش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم اين حوزه در قالب نيروهاي حزب الله در حال مبارزه با دشمنان جمهوري اسلامي هستند.

وي اظهار داشت: استرتژي آمريکا پس از فروپاشي شوروي، به جنگ تمدن ها تغيير يافت و بر همين مبنا آنان چندين جنگ را از جمله جنگ هاي افغانستان، عراق و جنگ هاي ۳۳، ۲۲، ۱۱، ۷ و ۵۱ روزه، در منطقه به راه انداختند اما برخلاف برنامه هاي هدف گذاري شده ي آنان، امريکايي ها نه تنها نتوانستند به اهداف خود برسند بلکه همه کشورهايي که آمريکايي ها به آنان حمله کردند، اکنون به سمت جمهوري اسلامي ايران گرايش پيدا کرده اند و اين گرايشات به حول و قوه الهي روندي روزافزون دارد.

معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) افزود: مرزهاي استراتژيک ما اکنون فراتر از مرزهاي مرز جغرافيايي کشور است و اقتداري که ما از اين طريق به دست آورده ايم دشمنان جمهوري اسلامي را از فکر دست اندازي به کشور بازداشته است.

سرهنگ سعيدي در پايان بيان کرد: دشمنان جمهوري اسلامي با ملاحظه قدرت روزافزون ايران و پس از شکست در جنگ سخت عليه نظام، بحث فتنه انگيزي در کشور را در دستور کار خود قرار داده اند و وظيفه همه تحصيل کردگان و مهندسين عزيز اين است که با بصيرت افزايي و شناخت زمان و نيازهاي جامعه، به روشنگري و دفاع از انقلاب اسلامي بپردازيد. و در کنار آن با شناخت نيازهاي صنعتي جامعه و با سخت کوشي و پشتکار، انشاالله حربه تحريم را از دست دشمنان انقلاب خارج و آنان را از طمع تحريم صنعتي کشور نااميد کنيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html